Doručovanie objednávok

Balíky sú obvykle odosielané do 2 dní po obdržaní platby a sú dodávané prostredníctvom kuriéra SPS. Do Českej republiky prostredníctvom kuriéra InTime. Ak dávate prednosť doručeniu na dobierku, bude k sume za dopravu pripočítaný poplatok podľa aktuálneho cenníka prepravcu. Pri objednávkach nad 200€ v prípade dobierky bude účtovná prirážka za dobierku podľa aktuálneho cenníka prepravcu vo výške 1% + DPH zo sumy objednávky pre SK a 2% + DPH pre CZ. Poplatky za dopravu zahŕňajú manipuláciu a balné, ako aj náklady na prepravu.

Manipulačné poplatky sú stanovené, cena za prepravu sa líši  v závislosti od celkovej hmotnosti zásielky. Odporúčame vám zoskupiť položky v jednej objednávke. Pri vytvorení dvoch rôznych objednávok budú prepravné náklady vyúčtované na obe objednávky zvlášť.

Váš balík bude odoslaný na vlastnú zodpovednosť, budeme však dbať na to, aby boli pri balení krehké veci zabalené a ochránené pred rozbitím. V prípade poškodenia tovaru je príjemca povinný:
- skontrolovať ihneď pri preberaní zásielky neporušenosť obalu. V prípade zistenia poškodenia obalu ihneď vzniesť výhradu u kuriéra so stavom doručenej zásielky a musí byť na mieste spísaný zápis o škode.
-  ak je obal zásielky neporušený, ale došlo pri preprave k poškodeniu alebo rozbitiu jej obsahu, je príjemca povinný neodkladne informovať prepravcu o škode vyplnením reklamačného formulára (ktorý je dostupný na stránke prepravcu Packeta) a domáhať sa náhrady škody. Reklamácia musí byť podaná najneskôr nasledujúci pracovný deň od prijatia zásielky. Všetky informácie o riešení reklamácie poškodenia tovaru prepravcom Packeta sú dostupné tu: Reklamačný poriadok. Reklamácie zásielok a služieb

Služba osobný odber zásielok nie je momentálne k dispozícii.

V prípade otázok nás prosím kontaktujte e-mailom: info@hanami.sk